© 2025 MergersCorp M&A International.
is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities located throughout the world to provide M&A Advisory and other client related professional services. The Member Firms are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit us on our website https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International is not a registered broker-dealer under the U.S. securities laws.
This website does not constitute an offer to sell, a solicitation of an offer to buy, or a recommendation of any security or any other product or service by MergersUS Inc. or any other third party regardless of whether such security, product or service is referenced in this website. Furthermore, nothing in this website is intended to provide tax, legal, or investment advice and nothing in this website should be construed as a recommendation to buy, sell, or hold any investment or security or to engage in any investment strategy or transaction.MergersCorp M&A International franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States
The franchising program is offered by MergersUK Limited a UK Company with registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom
Dieses 15 Jahre alte BPO-Callcenter, das zum Verkauf steht, hat mehr als 5.000 Mitarbeiter in Indien und bietet Kundeninteraktionsdienste („CIS“) für seine Kunden in verschiedenen Branchen – Versorgungsunternehmen, Telekommunikation, Einzelhandel, E-Commerce, Banken und Finanzen, Gesundheitswesen , Reisen und Gastgewerbe.
Das Unternehmen bietet umfassende Outsourcing-Lösungen durch die richtigen Werkzeuge, Vermögenswerte und Methoden. TDas Unternehmen liefert das gesamte Spektrum an Geschäftsprozessen – von gemeinsamen Backoffice-Prozessen bis hin zu branchenspezifischen Front- und Middle-Office-Prozessen
Das Unternehmen besitzt folgende Zertifizierungen: ISO 9001:2015 ISO 27001:2015 und ISO 22301 and 20000:1. Es arbeitet nach einem kundenorientierten, zielorientierten und partnerschaftlichen Ansatz.
is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities located throughout the world to provide M&A Advisory and other client related professional services. The Member Firms are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit us on our website https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International is not a registered broker-dealer under the U.S. securities laws.
This website does not constitute an offer to sell, a solicitation of an offer to buy, or a recommendation of any security or any other product or service by MergersUS Inc. or any other third party regardless of whether such security, product or service is referenced in this website. Furthermore, nothing in this website is intended to provide tax, legal, or investment advice and nothing in this website should be construed as a recommendation to buy, sell, or hold any investment or security or to engage in any investment strategy or transaction.MergersCorp M&A International franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States
The franchising program is offered by MergersUK Limited a UK Company with registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom
This website is operated by MergersUS Inc a US Corporation with registered office at
Fehler: Kontaktformular wurde nicht gefunden.
Fehler: Kontaktformular wurde nicht gefunden.
Fehler: Kontaktformular wurde nicht gefunden.
Fehler: Kontaktformular wurde nicht gefunden.
Fehler: Kontaktformular wurde nicht gefunden.
Beschreibung
Dieses 15 Jahre alte BPO-Callcenter, das zum Verkauf steht, hat mehr als 5.000 Mitarbeiter in Indien und bietet Kundeninteraktionsdienste („CIS“) für seine Kunden in verschiedenen Branchen – Versorgungsunternehmen, Telekommunikation, Einzelhandel, E-Commerce, Banken und Finanzen, Gesundheitswesen , Reisen und Gastgewerbe.
Das Unternehmen bietet umfassende Outsourcing-Lösungen durch die richtigen Werkzeuge, Vermögenswerte und Methoden. TDas Unternehmen liefert das gesamte Spektrum an Geschäftsprozessen – von gemeinsamen Backoffice-Prozessen bis hin zu branchenspezifischen Front- und Middle-Office-Prozessen
Das Unternehmen besitzt folgende Zertifizierungen: ISO 9001:2015 ISO 27001:2015 und ISO 22301 and 20000:1. Es arbeitet nach einem kundenorientierten, zielorientierten und partnerschaftlichen Ansatz.
Basic Details
Target Price:
$29,000,000
Gross Revenue
$13,500,000
EBITDA
TBA
Established
2015
Business ID:
L#20210171
Country
Indien
Detail
Similar Businesses
Published on Oktober 8, 2021 beim 10:18 am. Aktualisiert am Mai 12, 2022 beim 7:51 am
15 Jahre altes Call Center
$2,000,000
Call Center
Unternehmen für Kundenservice und Inkassolösungen
$3,500,000
Call Center
Führendes BPO-Geschäft
$16,800,000
Call Center
Etabliertes indisches Call Center
$4,000,000
Call Center
Call Center Unternehmen – BPO
$25,000,000
Call Center, Call Center, Call Center, مركز الاتصال, Call Center, Call Center, Centre d'appels
20 Jahre altes deutsches BPO-Callcenter mit einer Reihe von Dienstleistungen
TBD
Call Center
PREVIOUS PROPERTY
Herstellung von hochwertigem, patentiertem Merchandising für berühmte Fußballvereine
NEXT PROPERTY
20 Jahre altes, führendes Fertigungsunternehmen für Aluminiumprofile